Taisyklės

1. Bendrosios nuostatos
Šios Pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – “Taisyklės”) yra juridiškai privalomas dokumentas, kuris nustato Pirkėjo (toliau – “Jūs”) ir Pardavėjo (toliau – “Mes”) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę Jums įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje (toliau – “e-parduotuvė”).

2. Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo momentas
Sutartis tarp Jūsų ir Mūsų laikoma sudaryta nuo to momento, kai Jūs e-parduotuvėje, suformavę prekių krepšelį, nurodę pristatymo adresą, pasirinkę apmokėjimo būdą ir susipažinę su mūsų taisyklėmis, paspaudžiate mygtuką “Užsakyti”. Kiekviena sutartis sudaryta tarp Mūsų ir Jūsų yra saugoma e-parduotuvėje.

3. Jūsų teisės
Jūs turite teisę pirkti prekes e-parduotuvėje šių taisyklių ir e-parduotuvės nustatyta tvarka. Jūs turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties su e-parduotuve, išskyrus atvejus, kai pardavimo sutarties negalima atsisakyti, pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

4. Jūs įsipareigojate
Jūs privalote priimti užsakytas prekes ir už jas atsiskaityti sutartą sumą. Jeigu pasikeičia Jūsų registracijos formoje pateikti duomenys, Jūs privalote nedelsdamas mus informuoti.

 5. Mūsų teisės
Jei Pirkėjas bando pakenkti e-parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui, Mes galime be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti jam galimybę naudotis e-parduotuve arba išskirtinais atvejais panaikinti užsakymą. Mes, susidarius svarbioms aplinkybėms, galime laikinai arba iš viso nutraukti e-parduotuvės veiklą apie tai iš anksto nepranešę Jums. Mes galime vienašališkai pakeisti šių taisyklių sąlygas.

6. Mes įsipareigojame
Sudaryti visas sąlygas Jums tinkamai naudotis e-parduotuvės teikiamomis paslaugomis. Pristatyti Jūsų užsakytas prekes, Jūsų nurodytu adresu ir per sutartą pristatymo laikotarpį arba aptarnauti jus atvykus į saloną. Jeigu mes, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdami Jums pristatyti Jūsų užsakytos prekės, įsipareigojame su Jumis susisiekti ir pasiūlyti analogišką prekę, o Jums atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti Jums sumokėtus pinigus per 72 valandas, jeigu Jūs atlikote išankstinį apmokėjimą.

7. Prekių apmokėjimas
Jūs galite mokėti per elektroninės bankininkystės sistemą, apmokėti išankstinę sąskaitą, atsiskaityti pristatant kurjeriui arba atsiskaityti prekes atsiimant biure.
Yra galimybė pirkti lizingu. Dėl sąlygų prašome susisiekti su vadybininkais asmeniškai.
Jei prekės užsakomos pagal specialų užsakymą, elektroninė parduotuvė gali pareikalauti mokėti 30% avanso.
Užsakymas pradedamas vykdyti tik gavus apmokėjimą.

8. Prekių pristatymas
Užsakant prekes įsipareigojame pristatyti prekių kortelėje nurodytais terminais. Jeigu atsitiks taip, kad prekės neturėsime sandėlyje, mes su jumis susisieksime ir sudėrinsime atskirą pristatymo terminą arba grąžinsime pinigus.
Bendras užsakymo pristatymo terminas yra nustatomas pagal užsakyme esančią vėliausiai pristatomą prekę.
Prekes pristato pardavėjas arba pardavėjo įgaliotas transportas. Prekės pristatomos pagal kliento iš anksto nurodytą adresą ir tik iki tos vietos, kur gali privažiuoti automobilis. Visas prekes, nepaisant jų svorio, pristatome už fiksuotą sumą visoje Lietuvoje.
Taip pat prekes galite atsiimti Vilniuje arba Kaune mūsų parduotuvėse.
Prekių pristatymo metu Jūs privalote kartu su Mūsų įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę. Jums pasirašius Sąskaitoje – faktūroje yra laikoma, kad siunta yra perduota. Pastebėję siuntos pažeidimą, Jūs siuntos turite nepriimti ir tai pažymėti siuntos važtaraštyje. Jums priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingai.

9. Prekių grąžinimas
Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001 m. birželio 29 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 “Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo”.
Jūs turite teisę per 14 dienų grąžinti mums gautą prekę, raštu paaiškinus jos grąžinimo priežastis. Terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekės gavimo momento.
Grąžinama prekė privalo būti pilnai sukomplektuotas. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsakote Jūs. Jeigu daiktas nėra pilnai sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, Mes ar Mūsų atstovas nepriima prekės grąžinimui. Prekė turi būti grąžinama toje pakuotėje, kurioje ji buvo pristatytas. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota.
Jei grąžinama blogesnės kokybės ar ne visa prekė, gali būti reikalaujama atlyginti trūkstamą vertę. Ši nuostata netaikoma, jei prekės kokybė pablogėjo tik dėl patikrinimo – kokį Jūs būtumėte galėję atlikti pirkdami parduotuvėje. Paprastai galite išvengti žalos atlyginimo prievolės, jei nenaudosite prekės kaip savininkas ir nesiimsite jokių veiksmų, kurie galėtų sumažinti prekės vertę.
Kai grąžinama nekokybiška prekė, Mes įsipareigojame pasiimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Tuo atveju kai Mes neturime analogiškos prekės, Mes grąžiname Jums už prekę sumokėtus pinigus.
Grąžinimo teisė netaikoma prekėms, kurios buvo pagamintos pagal specialius kliento nurodymus.
Grąžinimas vyksta kliento sąskaita ir rizika.

10. Garantiniai įsipareigojimai
Jei perdavimo momentu prekė yra su trūkumais, pardavėjas įsipareigoja juos pašalinti. Įmonė UAB „Sirena VS“ pirmiausia turi teisę pataisyti prekę arba savo nuožiūra ją pakeisti kita preke. Jei prekė dar kartą pristatoma su trūkumais arba jei vėluojama ją pristatyti kliento nurodytu, atitinkamu laikotarpiu, klientas gali: reikalauti sumažinti pirkimo kainą arba atšaukti užsakymą.
Garantinių įsipareigojimų trukmė yra nurodoma prie kiekvienos prekės mėnesiais, skaičiuojant nuo prekės pristatymo momento.

11. Atsakomybė
1. Jūs esate visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Jūs nepateikiate tikslių duomenų registracijos formoje, mes neatsakome už dėl to atsiradusius padarinius. Jūs atsakote už veiksmus, atliktus naudojantis e-parduotuve.
2. Kilus nesusipratimams dėl prekių kokybės, garantijos, kilus klausimų dėl diegimo/montavimo ar užsakymo pristatymo visada prašome susisiekti su mumis (Kontaktai) ir mes pasistengsime padėti ir operatyviai išspręsti problemą.
3. Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse – http://www.vvtat.lt//index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/

12. Informacijos siuntimas
Mes visus pranešimus siunčiame Jūsų registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu bei esant poreikiui susisiekiame nurodytu telefonu. Jūs visus pranešimus ir klausimus siunčiate Mūsų e-parduotuvės skyriuje “Kontaktai” nurodytu adresu ar elektroninio pašto adresu arba skambinate nurodytu telefono numeriu.
Pirkėjas sutinka su tuo, kad UAB „Sirena VS“ bus prieinamas jo el.pašto adresas ir kiti pirkėjo pateikti duomenis (Vardas, pavardė, telefono numeris ir t.t. ), taip pat duoda leidimą saugoti šiuos duomenis ir leidžia Pardavėjui siųsti naujienlaiškius pirkėjui (taip pat iš kitų Pardavėjo valdomų tinklapių)

13. Baigiamosios nuostatos
Šioms taisyklėms yra taikoma LR teisė. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.